Like my blogspot via facebook right now !

被我文章感染的你

Your visit is highly appreciated :D

Brilliant words in my mind ★

Eat. Sleep Play. Repeat ( Vacation Mood ON ) xιιaoяaιиy - 10/12/14

Saturday, April 30, 2011

Issue 16 : 苦中一点甜 ?




嘿 , 我又回来了也 !
还带嘜我的“华文”回来了哄 , 哈哈
怎么没欢呼声呢 ? ;6
咳 -
还是回到今天的标题 。
其实我也不懂为什么会写下这个标题 ,
就纯粹跟着感觉走 ,嘻嘻 ~
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - X

好喜欢跟朋友畅谈的感觉哟~
那感觉又回来我身边了呢, 开心开心 ~


罪恶感再次油燃而生 ,

因为还有几个星期就要中年大考了,

而且身为PMR考生的我竟然还有闲情逸志 更新 ,设计 部落 !!! 囧嗄



No comments:

Post a Comment

>>> Your Visit Are Highly Appreciated ~~!! ^^V by - Xiiaorainy Get addicted with my bloggie ?! Just simply be my follower to get my latest news ! =3= xDD