Like my blogspot via facebook right now !

被我文章感染的你

Your visit is highly appreciated :D

Brilliant words in my mind ★

Eat. Sleep Play. Repeat ( Vacation Mood ON ) xιιaoяaιиy - 10/12/14

Sunday, May 1, 2011

Issue 17 : 原来 -



。。。。
才发觉原来


我很害怕 ;
很害怕“他”大声地说话。。
可能是那件事后的后遗症吧。。
每当“他”一大声地说话 , 我就会不知觉得联想起会吵架。
那件事原来也过了两年,
而我相信我姐永远也不会忘记那一天吧。
其实我也不想往事重提的,
可它就像是昨天才发生的事。。
哎,小时候天真无邪,无忧无虑的日子可真怀念嗄~~
可往往想要的总是与现实成相反, 对么?

No comments:

Post a Comment

>>> Your Visit Are Highly Appreciated ~~!! ^^V by - Xiiaorainy Get addicted with my bloggie ?! Just simply be my follower to get my latest news ! =3= xDD