Like my blogspot via facebook right now !

被我文章感染的你

Your visit is highly appreciated :D

Brilliant words in my mind ★

Eat. Sleep Play. Repeat ( Vacation Mood ON ) xιιaoяaιиy - 10/12/14

Thursday, November 1, 2012

Issue 99 | 感受


最近 ,
我发觉自己很多不足的地方 渐渐“浮出水面” 
真的很讨厌自己总是拖泥带水的 

而那种感觉 ,
还真不好受 。
腻腻的 感觉 ;
就好比一样甜份过高的食品 ,
吃久了 就会腻了 
严重的话,可能还会头疼。

我知道 , 
我的中四生涯还真糟糕的 @)@
总觉得今年过得超快的啦 
怎么办 ? 
我还没有心理准备上中五啊 ! 

放假时期的我 最好真的说到做到 
CONSTANT READING  !!!!!
不然 ,
明年我可以升天了咯~   (因为命不久矣 了 ) T——T

  
  
 


No comments:

Post a Comment

>>> Your Visit Are Highly Appreciated ~~!! ^^V by - Xiiaorainy Get addicted with my bloggie ?! Just simply be my follower to get my latest news ! =3= xDD