Like my blogspot via facebook right now !

被我文章感染的你

Your visit is highly appreciated :D

Brilliant words in my mind ★

Eat. Sleep Play. Repeat ( Vacation Mood ON ) xιιaoяaιиy - 10/12/14

Friday, November 9, 2012

Issue 99 | 随笔


昨天 我、妈咪 还有大姐 趁 Jusco Member Day 去了 Jusco
嘻嘻 ! 成功“ 扫 ” 到了很多 战利品呢 ! ^^V
满足 满足 :)
我身上这条 短裤 也是昨天 买到的嚄
今天是 2012 年最后一天上学 ,但我缺席了 …… 囧
希望在开学之前 , 我可以把中四的课程 倒背如流  , 游刃有余
但愿 我抵得过 电脑的诱惑 外加努力求上进的坚韧毅力

好让我做好准备 迎接 严峻的中五生涯 , SPM 我来啦 !!

No comments:

Post a Comment

>>> Your Visit Are Highly Appreciated ~~!! ^^V by - Xiiaorainy Get addicted with my bloggie ?! Just simply be my follower to get my latest news ! =3= xDD