Like my blogspot via facebook right now !

被我文章感染的你

Your visit is highly appreciated :D

Brilliant words in my mind ★

Eat. Sleep Play. Repeat ( Vacation Mood ON ) xιιaoяaιиy - 10/12/14

Saturday, June 4, 2011

Issue 33 : 今后,会学着更爱惜自己 -


唉 , 话说我昨天下线之后要去夜市了嘛,
有点心急也就"kena"撞到了唷了. =(
噢不! 我应该加个“再次”或“第N次”在 撞到了唷了. =(的前面。== ,无奈
这次撞伤得挺严重下 , 瘀青的“面积”还挺大的 。
然而我只想大喊:“ 疼死我啦 !!! ”
不知我撞到时的大喊是否吓飞了停息在家附近的鸟儿?XD

真的真的很疼呢。。。 不只伤及的部份,就连心都隐隐约约的抽痛着,
我想那也就是所谓的—心疼 了吧~
不知道撞到头会否变笨呢?我也很厉害撞到的一个部位 == ” 汗颜!~

!!!

那种疼,我今后都会记得,
我 , 马欣婷 ;
誓必保护好自己,不在鲁莽横冲直撞得身上受伤了。
那种疼,很不好受 -
但愿这是最后一次了。

我一定一定要做到啊 !
可别再只是:“ 只闻楼梯响,不见人下来了 ”
马欣婷 , 是你自己说的嚄, 可别反悔 !一定要做到 !
可怜我的身体 , 苦了您了 T_T

" BEH XIN TING " don't forget what you had promise ;
PLEASE don't LOSE YOUR WORD  again and again !
IT was Enough - !!! and it would be the last .

Actions speak louder than word , so you
Just Simply take your action to achieve and prove it !!!

No comments:

Post a Comment

>>> Your Visit Are Highly Appreciated ~~!! ^^V by - Xiiaorainy Get addicted with my bloggie ?! Just simply be my follower to get my latest news ! =3= xDD